Veelgestelde vragen

Hieronder zie je de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.

Algemene vragen

Waarom zou ik Webdesign-Plus kiezen?

Alles onder één dak zonder investeringen en de daarbij behorende risico’s.

  • Geen opstartkosten
  • Makkelijk te onderhouden
  • Binnen 1 week online
  • Beter vindbaar
  • Betrouwbare hosting en e-mail
Berekent Webdesign-Plus opstartkosten?

Nee, op dit moment hebben wij een actie zonder opstartkosten.
Deze zijn normaliter € 199,-.

Doe hier jouw voordeel mee!

Zit ik ergens aan vast voor lange tijd?

Je gaat met ons een contract aan voor 2 jaar. Dit contract wordt ieder jaar stilzwijgend verlengd, zodat je er geen omkijken naar heeft.

Mocht je het contract na de periode willen beëindigen, dan kan je dit maximaal 3 maanden voor het einde van het contract schriftelijk indienen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kan zelf kiezen tussen een maandelijkse automatische incasso, of een jaarlijkse betaling vooruit.

Je krijgt een jaarlijkse BTW factuur voor jouw administratie.

Vragen over je website laten maken

Lijken alle klanten van Webdesign-Plus op elkaar?

Nee, de doelgroep is zeer divers. Zo ook de invulling van de websites.

Onze klanten zijn voornamelijk ZZP en midden– en kleinbedrijven (MKB).

Dit varieert van schoonmaakbedrijven, kapsalons, restaurants tot bouwbedrijven.

Iedereen is welkom!

Hoe verander ik teksten, afbeeldingen op mijn website?

Je beschikt over ons gebruiksvriendelijke CMS systeem, waarmee je makkelijk pagina’s kan aanmaken, bewerken en verwijderen.

Kan ik mijn website optimaliseren voor zoekmachines?

Ja, wij zorgen hiervoor. Als jouw website online gaat melden wij de website bij alle grote zoekmachines aan.

Tevens kunnen wij je ook een vrijblijvend voorstel sturen m.b.t. vindbaarheid, lees hier meer.

Is mijn website altijd online?

Ja, uit onze laatste peilingen blijkt dat onze servers 99,9% van de tijd online zijn.

Wat gebeurt er wanneer mijn website offline is?

Controleer in dat geval eerst of jouw eigen verbinding beschikbaar is en of de hardware of software niet defect is.

Is dat niet het geval dan hoef je in principe geen actie te ondernemen.
Webdesign-Plus houdt de servers continue in de gaten waardoor wij eventuele downtime snel zullen opmerken.

Vragen over jouw e-mail

Wat gebeurt er wanneer mijn e-mail offline is?

Jouw e-mail wordt door onze server opgevangen. Wanneer de verbinding weer hersteld is zal je de gemiste e-mail over het algemeen alsnog kunnen bekijken.

Werken jullie met Spamfilters?

Voor onze hosting gebruiken wij de nieuwste software, waaronder online virusscanners en spamfilters.

Je blijft dus gevrijwaard van ongewenste en/of potentieel gevaarlijke e-mail.

Ik ben mijn login gegevens kwijt, wat moet ik doen?

Je kan ons e-mailen naar info@webdesign-plus.nl waarin je de login gegevens opnieuw opvraagt.

Dit kan je alleen vanaf het bij ons bekende e-mailadres van jouw domeinnaam.

Ik wil graag extra e-mailadressen, e-mailadressen omleiden of e-mailadressen verwijderen?

Dit is mogelijk, voor al jouw vragen met betrekking tot jouw e-mailadressen kan je contact opnemen met onze support afdeling via info@webdesign-plus.nl.

Het is mogelijk dat voor het uitvoeren van je verzoek extra kosten worden berekend.

Overige vragen

Bouwt Webdesign-Plus ook webshops?

Jazeker! Vraag naar de voorwaarden en prijzen bij onze verkoopafdeling.

Mag ik ook een eigen ontwerp door jullie laten afbouwen, onderhouden en beheren?

Jazeker, dit is mogelijk.

Ik wil graag een nieuw design, is dit mogelijk?

Jazeker! Vraag naar de voorwaarden en prijzen bij onze verkoopafdeling.

Hoe kan ik nog beter gevonden worden op internet?

Als je de wens hebt om beter en vaker gevonden te worden op internet, dienen een aantal onderdelen van jouw website geoptimaliseerd te worden. De tekst die zich op de website bevindt, de trefwoorden van de website en de aanmelding bij de zoekmachine spelen hierbij een belangrijke rol.

Webdesign-Plus heeft hiervoor een speciale service. Hierdoor wordt jouw vindbaarheid op internet vergroot.

Voor meer informatie, bekijk onze vindbaarheid pagina of neem contact op met een van onze adviseurs via 030-2672097.

Ik wil van domein veranderen, hoe moet dit?

Dat kan Webdesign-Plus voor je regelen. In veel gevallen betekent dit dat er een domein voor je aangevraagd moet worden.

Neem hierover contact met ons op.

Wat als ik al een eigen domeinnaam heb?

Dan zijn er twee mogelijkheden:

1) Wij kunnen jouw domeinnaam kosteloos verhuizen naar onze server.

2) Jouw domeinnaam blijft bij de huidige hoster en nadat wij de FTP-gegevens van je ontvangen hebben, zetten wij de website online.

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

Je kan de algemene voorwaarden van Webdesign-Plus hier vinden.